Viser søkeresultater 1 til 10 av 278
Threaded View
-
09-03-07, 07:12 #11
Hei Yvette !
Jeg er lekrere enn noensinne. Lilla-fargen kler meg! Men det viktigste er at, som du sier, jeg ser mye bedre. Det er som om et lett slør har blitt borte. Har fortsatt disse lange armene som kommer med alderen jeg er i, men enten er armene mine blitt lengere eller så er synet bedret. Gleder meg til å måle det ! Sidesynet er blitt en nyoppdagelse !! Hevelsen er nesten borte og stingene tar jeg på mandag.
Håper du får refundert utlegget ditt, Yvette. Så flott at du slipper unnå med svakere briller. Det betyr jo også at du må bruke dem mindre.
Ha en god helg.....og du, jeg sendte deg en E-mail...har du ikke fått den ?
Brillefin kos fra
Lignende tråder
-
Jeg har hypothyreose som nok er relatert til hjernen, uten at noe galt er påvist der
Av Halla i forumet Lavt stoffskifteSvar: 57Siste melding: 14-06-15, 14:49 -
Hadde antistoff i minst 5 år før eg fekk lågt stoffskifte hausten 2005
Av Delisa i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 56Siste melding: 03-07-10, 15:08 -
UTEN DUSJ
Av cathrin i forumet Forum: Andre emner (enn stoffskifte)Svar: 0Siste melding: 23-03-07, 22:37 -
Hva betyr det å ha blokkerende antistoff? (hypothyreose)
Av maximus i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 9Siste melding: 12-03-07, 20:24 -
brun uten sol
Av Feiga i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 27-05-05, 19:01

Svar med sitat

Bokmerker