Viser søkeresultater 1 til 10 av 278
Threaded View
-
05-03-07, 19:07 #11
Hei igjen!
Opprinnelig skrevet av Tussa
Så kjekt å høre at det gikk bra. Jeg var også rød (lilla) på øyelokkene, mest rundt vippekanten. Men jeg fikk et hudfarget plaster over stingene. Jeg går med dette ennå. Noe av det har jeg klippet vekk siden det løste seg opp. Sikkert pga øyedråper og tårevæske. Jeg har ikke vasket med vann ennå. Det ble jeg advart mot pga bakterier.
Du kjenner kanskje litt stramming når du lukker øynene? Jeg gjør det ennå, men mindre og sikkert enda mindre når jeg får tatt stingene i morgen.
Så det var ikke helt ukjent for legen din heller dette fettet altså...??
Det er iallefall helt utrolig deilig å se klart igjen! Ubeskrivelig!
Hvordan går det med deg? Jeg har tatt stingene nå og føler meg ok. Fått beskjed om å massere 5 min to ganger pr dag fra tirsdag. Det ser fint ut stort sett. Jeg drypper med Oxyal.
Jeg har klarere syn. Gikk ned fra +2,5 i lesebriller til +1,25. Aner ikke hvorfor. Kan det være fettet som har ligget som et slør på øynene? Rare greier....Håper du har det bra.
Jeg skal tilbake etter påske for nærmere ettersyn. Har fortsatt 24-timers mobilkontakt med legen så jeg nøler ikke med å ringe ved behov.
Jeg er litt hoven med noen faregspetter her og der, men det spiller ingen rolle...
Klem fra meg
• Balder-legen hevder at det er ikke hypothyreose med en TSH på 4,82 som øket til 7,56
• Hypothyreose uten antistoff.
• Levaxin fra oktober 2004. Westhroid fra august 2006. 4 grain ny Armour fra Februar 2010. Levaxin og Liothyronin fra februar 2011. Thyroid-S fra august 2011.
• Stoffskifteprøver etter 4 mndr på Thyroid-S
Lignende tråder
-
Jeg har hypothyreose som nok er relatert til hjernen, uten at noe galt er påvist der
Av Halla i forumet Lavt stoffskifteSvar: 57Siste melding: 14-06-15, 14:49 -
Hadde antistoff i minst 5 år før eg fekk lågt stoffskifte hausten 2005
Av Delisa i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 56Siste melding: 03-07-10, 15:08 -
UTEN DUSJ
Av cathrin i forumet Forum: Andre emner (enn stoffskifte)Svar: 0Siste melding: 23-03-07, 22:37 -
Hva betyr det å ha blokkerende antistoff? (hypothyreose)
Av maximus i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 9Siste melding: 12-03-07, 20:24 -
brun uten sol
Av Feiga i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 27-05-05, 19:01

Svar med sitat

Bokmerker