Viser søkeresultater 1 til 10 av 278
Threaded View
-
05-03-07, 17:28 #11
Hei tilbake Yvette !
Ja så var det gjort, helt greit ! En time med litt smerte etterpå. Lekker lillatone på øyelokkene,noen sting som pynter opp. Ja du vet jo dettte.
MEN plomma iegget er jo bare det at jeg allerede nå merker at sidesynet mitt er bedre. Noe som så absolutt er en fordel når jeg skal ut og kjøre bil !!
Nok en grunn for å få utført denne operasjonen ! Apropo fettet du snakker om, så snakket han faktisk om dette og om hypoen min. Han lo litt da jeg nevnte at jeg vil sende ham litt info om dette, men sa at han skulle lese med interesse. Tror han lo fordi munnen min ikke sto stille under operasjonen.
Som tidligere nevnt så føler jeg meg litt hyper for tiden. Kan være fordi jeg nettopp har økt doseringen av Levaxin. Øynene er jo litt hovne, så om trykket har avtatt merker jeg vel i løpet av de første dagene.
Tusen takk for at du tenkte på meg,
klemmer fra
Lignende tråder
-
Jeg har hypothyreose som nok er relatert til hjernen, uten at noe galt er påvist der
Av Halla i forumet Lavt stoffskifteSvar: 57Siste melding: 14-06-15, 14:49 -
Hadde antistoff i minst 5 år før eg fekk lågt stoffskifte hausten 2005
Av Delisa i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 56Siste melding: 03-07-10, 15:08 -
UTEN DUSJ
Av cathrin i forumet Forum: Andre emner (enn stoffskifte)Svar: 0Siste melding: 23-03-07, 22:37 -
Hva betyr det å ha blokkerende antistoff? (hypothyreose)
Av maximus i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 9Siste melding: 12-03-07, 20:24 -
brun uten sol
Av Feiga i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 27-05-05, 19:01

Svar med sitat

Bokmerker