Viser søkeresultater 1 til 10 av 278
Hybrid View
-
27-02-07, 22:45 #1
Dette hørtes ikke helt godt ut, stakkar. Har slitt med hovne og tørre øyne i etpar år selv(se tidl. innlegg) - men har ikke hørt at det skulle være noe fettlag som er skylden. Har derimot lest at muskulaturen rundt øynene blir svekket v. stoffskiftproblemer, og øyelokkene kan derfor bli slappe. Min øyelege avviste forøvrig en sammenheng med stoffskifte og tørre/hovne øyne (!), så det er bra du har truffet en med kunnskap om dette!
Tårekjertlene ligger et sted rett over øynene. Hvis de først er ute av funksjon, så vil de neppe begynne å fungere igjen. Det fikk jeg beskjed om. Men dråpene ble fort en vane -som å ta medisin hver dag..
Uansett, Yvette: Ønsker deg riktig god bedring - håper du får det bedre når sårene er grodd!
Lignende tråder
-
Jeg har hypothyreose som nok er relatert til hjernen, uten at noe galt er påvist der
Av Halla i forumet Lavt stoffskifteSvar: 57Siste melding: 14-06-15, 14:49 -
Hadde antistoff i minst 5 år før eg fekk lågt stoffskifte hausten 2005
Av Delisa i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 56Siste melding: 03-07-10, 15:08 -
UTEN DUSJ
Av cathrin i forumet Forum: Andre emner (enn stoffskifte)Svar: 0Siste melding: 23-03-07, 22:37 -
Hva betyr det å ha blokkerende antistoff? (hypothyreose)
Av maximus i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 9Siste melding: 12-03-07, 20:24 -
brun uten sol
Av Feiga i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 27-05-05, 19:01

Svar med sitat

Bokmerker