Hei Yvette.

Synd at du fikk en slik opplevelse av ditt første møte med Balder.
Jeg startet også med å skrive brev til Balder. Hadde lest om Balder på nett og på annet hold hvor det var flere som hadde positiv omtale av Omdal - ergo adresserte jeg brevet til han. Det tok tid før jeg fikk svar - første samtale hadde jeg pr tlf. Jeg tok også mange blodprøver, døgnurin, og ble testet for matvareallergi og candida. Det var mye og ta tak i. Har siden gått der ca hver 3. mnd og har bare positivt å si. Har fått mye hjelp derfra - det koster, men er verdt hver krone for min del. Helsa har forbedret seg så mye siden jeg begynte på Balder. Det tok lang tid før jeg merket noe bedring og må si jeg har hatt mine perioder med tvil.... - men har og trøstet meg med at siden jeg har gått med dårlig helse i såpass mange år tar det tid å rette opp. Jeg har også hatt mye støtte her på forumet. Fått svar på mange ting jeg har lurt på.
Kanskje jeg aldri blir helt "frisk og i topp form" - men all forbedring er positivt.
Bruker nå Armour og en liten dose Levaxin i tillegg. Store doser Omega 3 hver dag og en del andre helsekostprodukter.

Håper du finner en løsning og får hjelp du og. Du må bare stå på - selv om det kan være tøft til tider.
Lykke til videre Yvette.