Takk for at dere gidder engasjere dere. Jeg fikk en nedtur etter denne konsultasjonen. Forstår hva du mener n`Finn, men jeg tror ikke jeg har ork til noe kort og jævlig. Faen for en drittsykdom!! (Unnskyld). Jeg kan jo prøve å late som om jeg er frisk og gjøre det jeg har ork til. Jeg orker ikke slutte med treningen min f.eks. Og det blir jeg vel nødt til? Om jeg slutter brått og brutalt?

Og liisa - jeg skrev et langt brev. Han ringte meg 20 min for sent og var superstresset pga mange pasienter. Har kanskje lest brevet tidligere, men jeg tviler. I allefall stilte han mange spørsmål som var utdypet i brevet.

Jeg skal ringe ned igjen i morgen og si at jeg er ikke fornøyd og at jeg iallefall vil ha tilsendt et laboratorieark for å få ta flere prøver. Jeg driver jo også og smører hormonkremer, og hva vet jeg om slike prøver. Men jeg skrev om det i brevet!! Fy nå blir jeg skikkelig sint :evil: Som om det hjelper!

Og så en ting til. Jeg er blitt så "trang" i halsen. Hva er det for noe da? Vokser denne kjertelen eller..?? Før kunne jeg helle i meg en coctail med kosttilskudd i et jafs. Nå går det bare en og en tablett, og av og til sitter den fast. Jeg kremter også mye mye mer enn før. Har dere peiling??