Viser søkeresultater 1 til 10 av 278
Threaded View
-
23-08-05, 23:06 #11
Hei Yvette!
Dette hørtes ikke bra ut, så kanskje skulle du ha vært i kontakt med Omdahl. Jeg skrev et langt brev med historie fra ungdom og opp til nå med symptomer og prøvesvar de siste 10 år, og det gikk ikke 14 dager før jeg hadde tlf. fra Balder med avtale om tlf.time og påfølgende rekvisisjoner med "100" prøver: spytt,døgnurin hit og dit og masse blodprøver på hormoner, allergier, mineraler, hjerte- kar, antistoffer.....for så å stille til prikktest 3 timer før 90 minutters konsultasjon med Omdahl i oktober. Han hørtes fornuftig ut og ville sjekke kroppen for det meste før han tok en vurdering av hva det kan være.
Vet ikke om det kan være et forslag. Det var tydelig at han hadde lest brevet mitt og sett på prøvesvarene før han ringte.
Håper du ikke mister motet 8)
Tror vi må stå på uansett om det koster energi. Lykke til
PS! Brevet stiler du personlig til Omdahl!
liisa
Lignende tråder
-
Jeg har hypothyreose som nok er relatert til hjernen, uten at noe galt er påvist der
Av Halla i forumet Lavt stoffskifteSvar: 57Siste melding: 14-06-15, 14:49 -
Hadde antistoff i minst 5 år før eg fekk lågt stoffskifte hausten 2005
Av Delisa i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 56Siste melding: 03-07-10, 15:08 -
UTEN DUSJ
Av cathrin i forumet Forum: Andre emner (enn stoffskifte)Svar: 0Siste melding: 23-03-07, 22:37 -
Hva betyr det å ha blokkerende antistoff? (hypothyreose)
Av maximus i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 9Siste melding: 12-03-07, 20:24 -
brun uten sol
Av Feiga i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 27-05-05, 19:01

Svar med sitat

Bokmerker