Takk for svar fra dere alle. Jeg var hos fastlegen min i dag og fikk "lovlig" Liothyronin. Han ba meg senke dosen med Levaxin fra 100µg til 50µg 5 dager i uken og 100µg 2 dager altså. Og så kommer sjokket: 1 tablett Liothyronin 20µg 2 ganger daglig, altså 40µg pr dag??! Jeg turte ikke fortelle at jeg har tatt 10µg i smug i ca 2 uker og at jeg i går fikk hypersymptomer på 20µg!! 40µg sånn rett på sak?? Kan ikke være farlig da? Eller er han helt på bærtur??

Så nå er jeg veldig i tvil. Må bare eksperimentere. Skal ta ny prøve om 1 mnd. Ser at dere anbefaler ganske lavere doser. Får prøve meg frem.

Han presiserte ennå en gang ar han ikke hadde sett noen som hadde fått hjelp med denne medisinen. Jeg hadde lyst til å spørre hvorfor den eksisterer, men jeg holdt munn. Hadde tross alt fått presset gjennom. Skjønner at hos ham får jeg ALDRI prøve Armour. Derfor spent på time hos Balderklinikken. Jeg fortalte det ikke. Tror neppe det ville ha vært av interesse allikevel. Fy søren - føler meg som ei "pingle" som ikke tør å heve stemmen ennå. Er så avhengig av goodwill pga andre ting. Derfor trår jeg varsomt.