Viser søkeresultater 1 til 10 av 278
Threaded View
-
05-07-05, 23:28 #11
Det er jo fristende å prøve - nesten alt.
Hos meg er kjertelen død og ikke noe kan "vekke" denne igjen.
Eller kan det det ?
Sånne saker som dette er vel beregnet på de som har en funksjonsfrisk kropp, men som bare er "skakkjørt" ?
Det at ikke T3 kommer inn i cellene heter jo resistens og skyldes vel oftest en genfeil. Forekommer sjeldent.
Som du sier, er det velkjent at blodverdier er fine, men man ikke føler seg bra likevel. Dette kan skyldes mye forskjellig. Har ikke sett så mye, men kanskje dere har ? Og dette er vel et tema vi burde skrive mye om her ?• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
Lignende tråder
-
Jeg har hypothyreose som nok er relatert til hjernen, uten at noe galt er påvist der
Av Halla i forumet Lavt stoffskifteSvar: 57Siste melding: 14-06-15, 14:49 -
Hadde antistoff i minst 5 år før eg fekk lågt stoffskifte hausten 2005
Av Delisa i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 56Siste melding: 03-07-10, 15:08 -
UTEN DUSJ
Av cathrin i forumet Forum: Andre emner (enn stoffskifte)Svar: 0Siste melding: 23-03-07, 22:37 -
Hva betyr det å ha blokkerende antistoff? (hypothyreose)
Av maximus i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 9Siste melding: 12-03-07, 20:24 -
brun uten sol
Av Feiga i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 27-05-05, 19:01

Svar med sitat

Bokmerker