Viser søkeresultater 1 til 10 av 278
Hybrid View
-
20-06-05, 16:01 #1
Yvette - jeg fikk nesten samme svar som deg en gang. Det bei sagt at jeg nok hadde for lite magnesium og at stoffskiftet ville bedre seg når dette blei ok, men jeg sjekket dette med å ta en blodprøve. Den viste for høyt magnesium og de andre elektrolyttene var helt på max alle sammen.
Da fikk jeg vite at :
Magnesium er høy ved hypothyreose og hyperpharathyreodisme.
Calcium er høy ved hyperpharathyreodisme og hyperthyreose.
Kalium er høy ved Addison.
Natrium er lav ved Addison.
Så det er mange signaler fra kroppen ellers på stoffskiftesykdommer.
Syns og det er litt vanskelig å tro folk når de sier at stoffskiftet vil ta seg opp igjen. Det er nesten bare fødselshypothyreose som kan det. Har man førts målt noe rusk der så går det som oftest gal vei desverre.
Om det virkelig er binyrepulver, så inneholder dette hormoner. Det går ikke å fjerne disse. Er de fra mennesker så er det jo høys uetisk og vel ulovlig også.
Det må vel være noe annet ?• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
Lignende tråder
-
Jeg har hypothyreose som nok er relatert til hjernen, uten at noe galt er påvist der
Av Halla i forumet Lavt stoffskifteSvar: 57Siste melding: 14-06-15, 14:49 -
Hadde antistoff i minst 5 år før eg fekk lågt stoffskifte hausten 2005
Av Delisa i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 56Siste melding: 03-07-10, 15:08 -
UTEN DUSJ
Av cathrin i forumet Forum: Andre emner (enn stoffskifte)Svar: 0Siste melding: 23-03-07, 22:37 -
Hva betyr det å ha blokkerende antistoff? (hypothyreose)
Av maximus i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 9Siste melding: 12-03-07, 20:24 -
brun uten sol
Av Feiga i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 27-05-05, 19:01

Svar med sitat

Bokmerker