Tusen takk for gode svar :-)
Det hjelper alltid litt på å høre med andre som har lignende erfaringer. Føler meg litt "forlatt" siden legen på sykehuset nå var ferdig å behandle og følge meg opp. Ble bare litt skremt av at han ikke mente stoffskiftet burde være årsaken til at jeg føler meg elendig. Selv om jeg nå skjønner at det absolutt er tilfelle. Jeg er jo fortsatt ikke i normalsonen ennå så skjønner at dette kan ta tid ja. Det som er rart for meg er at formen tidligere i forrige uke var fin men nå plutselig ble dårlig. Jeg fikk beskjed om å trene meg opp igjen men hvor i all verden skal man starte? Tror kanskje jeg gikk for hardt ut og at kroppen min ikke klarte å hente se inn igjen.

Hører mange sier det samme at en må føle på kroppen når en føler seg frisk og det stemmer nok det. Er bare fort gjort å bli opphengt i blodprøvesvarene og derfor bli frustrert når de tilsier at man burde føle seg ok. Har selvfølgelig mest lyst til å slippe å bruke Levaxin så vil prøve å vente å se om
Det bedrer seg. Så var det all denne ventingen da....føler jeg sliter veldig med å finne motivasjon på de dårlige dagene. Etter så lang tid i dårlig form og uten å fungere i hverdagslivet er det vanskelig å se en ende på dette. Men man må vell bare "hang in there" og håpe at alt er glemt når formen er på plass igjen.