Viser søkeresultater 1 til 10 av 101
Threaded View
-
31-08-11, 11:46 #12
Sv: Thyroid fra Glostrup Apotek i Danmark
. Har fulgt med i debatten om thyroid fra Glostrup apotek, men har forstået at mange skifter til Efa osv etter en stund. Er det riktig ?? Er der ingen her sum kun er på Thyroid fra Glostrup Apotek ? Det ville være så mye enklere for os danskere , hvis det er ok medisin Er i øyeblikket bosittende på Færøyene, men har avtale med min gamle danske lege, at hann vil skrive ut thyroid fra Glostrup Apotek, hvis det skulle blive aktuelt Er dog redd å begynne på det, da jeg ikke har lest noen gode tilbakemeldinger om det Er på Euthyrox og Lio i øyeblikket og det er ikke godt nokk. Har ikke lyst å bestille fra Tyskland osv, selvom mange skriver ,at det går greit. Jeg er 49 år og har havt lavt stoffskifte ( autoimmun ) i 10 år.
Er der andre mere aktive fora i øyeblikket ?? Vet, at det er en facebook-side om stoffskifte og thyroid, men har heller ikke der funnet svar på ,om thyroid fra Glostrup er ok.
Hav et godt efterår alle sammen
Lignende tråder
-
Thyroid fra Glostrup - indhold?
Av Babe i forumet "Naturlig" Thyroid til danskereSvar: 21Siste melding: 21-09-10, 20:07 -
Erfa Thyroid/Hydrokortison i Danmark
Av Gekko i forumet "Naturlig" Thyroid til danskereSvar: 3Siste melding: 15-04-10, 22:09 -
Lenker til saken om Armour Thyroid, Nature-Throid, Westhroid og Erfa Thyroid
Av Mod i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 0Siste melding: 09-11-09, 10:29 -
en ny fra Danmark
Av 78lykke i forumet PresentasjonerSvar: 5Siste melding: 12-10-07, 19:40

Svar med sitat

Bokmerker