Var hos fast legen i går igjen..... og hun finner det lite trolig at jeg har lavt stoffskifte.... dette er jo egentlig noe jeg burde være glad for!! eller.................

For da er jeg jo frisk da!!
Jeg sa til legen min at jeg merker forbedring på levaxin, men er ikke "vanlig"...spurte hva det ellers kunne være enn stoffskifte da?!.....
Og hold dere fast : hun kom med at ja, det kan jo være sommangt, psykisk la hun vekt på... vi takler alle ting forskjellig, oppvekst, livssituasjon, miljø.... noen tåler mer enn andre....
og vekten som bare øker tross i sunt kosthold og trening var akkurat lik for meg som for alle andre... så.........

Jeg må nok slutte å syte så ille ;P

Må få bytta fast lege, bare at jeg har ikke peiling hvem andre jeg kan ta.... har tre leger i kommunen jeg bor (bygd) og ingen av de har vesentlig peiling på stoffskifte :s

begynner viklig å lure jeg asså, er jeg bare "svak i hue" som hun mener...? har jeg bare brukt hypo til å gjemme meg bak......
blir så lei av å måtte ta den type "dritt" fra ho.....da må ho jo finne ut hva annet det kan være da og gi meg noe så jeg blir frisk for jeg nekter å gå rundt å leve livet på halv motor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!