Viser søkeresultater 1 til 10 av 87
Threaded View
-
13-10-08, 15:08 #36
Re: starta med Armour,opp 2 kg på 4 dager......
joda er med på alt det her...har jo vært syk i 10 år snart så Gudene skal vite at jeg har kjent på kroppen både for Lite og Mye levaxin.
For mitt vedkommende er det ikke hjertebank,energi,osv som føles som mest plagsom.(selv om det er Pyton nok!!)
Det er behovet!!!for enorme mengder søtsaker som ødelegger alt.(farlig for helsa og blodsukkeret..også spiser jeg i smug,gremmes..
)
For de som ikke har følt det ukontrollerte behovet og fråtsingen samt at det trigger og gjør at jeg spiser optil 12 timer med snop-kan jeg fortelle at det føles jævlig ha det behovet!!!
Handler ikke om Vilje,for jeg har lyst på søtt hver dag og nøyer meg med en bit eller to og ferdig med det,men så kommer hyperfølelsen og da er det ingenting som nytter.Kun fokus på en ting:Spis!!
Og Alle vet jo at 5-600 gr om dagen med søtt gjør Store utslag på vekta ganske raskt?!
Oppdaga sykdommen min slik;fikk hyperthyreose,spiste masse søtt,la på meg 20 kg osv...
Og har vel sett i ettertid(og etter at jeg prøvde Lio) at det skjer når T3 stiger.
Har Lav T3(2.-2.5) alltid merket med # fra labratoriet,og de gangene jeg har tatt kontrollprøver når spisingen står på som værst så er T3 over 3.
Så eneste jeg har funnet ut funker er å kutte levaxin til det roer seg,og når dette skjedde med Armour så tenker jeg at t3 tilførselen i tabl gjorde utslaget på mitt etegilde
prøver nok igjen med armour og ser hva som skjer..
Og når det gjelder d-vitamin så har jeg spist det lenge nå i høyere doser fordi jeg ble anbefalt det pga beinskjørheten..
Om det har gjort noe for stoffskifte for min del vet jeg ikke,ei heller om det har hjulpet på beina mine....
Det jeg iallefall IKKE har funnet kur mot ,er søtsuget...
Annet enn å Holde T4 rundt 12 og En lavest mulig T3(bra konverteringen er så dårlig da..?
)
og aller helst skulle jeg hatt en Tsh rundt 1-men til det har jeg nok for lave verdier.
Alle innspill mottaes med Stor Takk,dere er jo de eneste man kan "snakke"med.
Graves Disease siden`99. Senere lavt stoffskifte.
Ustabil Tsh. Benskjør, mangl. insulin, laktoseint. Prøvd det "meste" av Alt Med.
Lignende tråder
-
Fikk diagnosen Hashimotos for en tid tilbake
Av Carro i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 76Siste melding: 10-02-10, 14:24 -
Dere som har dårlig erfaring med Levaxin
Av camomilla i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 39Siste melding: 20-10-09, 17:50 -
Fikk utskrift av prøvesvarene, men...
Av Maggien i forumet Lavt stoffskifteSvar: 3Siste melding: 05-10-08, 20:07 -
En gladmelding: Jeg fikk Levaxin på bakgrunn av høy TPO :-)
Av Marina73 i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 22Siste melding: 15-05-08, 17:54 -
Fikk brain fog i dag...
Av Ida i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 11Siste melding: 04-06-06, 11:25

Svar med sitat

Bokmerker