Viser søkeresultater 1 til 10 av 87
Hybrid View
-
19-01-08, 21:30 #1
holder levaxin og andre ting adskilt.har prøvd å ta morgen på tom mageog på kveld,legen sa opptaket ble bedre for kroppen jobba senere.skjønner ikke helt hvordan jeg skal forholde meg etter t4-for den svinger jo i takt med tsh(fra8-27)og T3 er Konstant lav!(1.5).
så lenge alle antistoff prøver er negative,så kommer jo aldri legen til å behandle meg med noe,for noe som ikke vises på prøver.
han ville jo ikke skrive ut respt på armour-siden han ikke gikk god for det selv.
Og Ja,jeg har skikkelige sympt på lavt og høyt stoffskifte i takt med tsh verdier.Var jo derfor jeg ba om hyppige prøver,nettopp for å bevise at det merkes på kroppen både fysisk og psykisk.Det svinger fra den ene dagen til den andre.Må jo gå rimelig fort siden det vises så tydelig på prøver med 3 ukers mellomrom.
Vet Volvat har en indremedisiner,kanskje jeg skulle prøve han.Graves Disease siden`99. Senere lavt stoffskifte.
Ustabil Tsh. Benskjør, mangl. insulin, laktoseint. Prøvd det "meste" av Alt Med.
Lignende tråder
-
Fikk diagnosen Hashimotos for en tid tilbake
Av Carro i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 76Siste melding: 10-02-10, 14:24 -
Dere som har dårlig erfaring med Levaxin
Av camomilla i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 39Siste melding: 20-10-09, 17:50 -
Fikk utskrift av prøvesvarene, men...
Av Maggien i forumet Lavt stoffskifteSvar: 3Siste melding: 05-10-08, 20:07 -
En gladmelding: Jeg fikk Levaxin på bakgrunn av høy TPO :-)
Av Marina73 i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 22Siste melding: 15-05-08, 17:54 -
Fikk brain fog i dag...
Av Ida i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 11Siste melding: 04-06-06, 11:25

Svar med sitat

Bokmerker