Kan du utdype litt mer?

Vet ikke om noen alternative endokrinologer, og de holder tett sammen og hvis noen av dem mener noe annet så kaster de steiner på dem....men det som kan mest om hormoner er søsknene Thierry og Therese Hertoghe i Belgia. det kan ta 6 måneder å få time. Noen herfra har vært til en av dem eller dem som er utdannet hos dem. De utdanner leger stadigvekk og det tyske forumet holder en oppdatert liste over slike leger. De er ikke endokrinologer men noen er gynekologer fra før.

Kari Lima på AHUS sa til meg en gang at hun ahdde en pasient på Armour Thyroid men jjg vet ikke åssen det gikk i lengden.

Et alternativ kan være indremedisinere, og de er av erfaring mer åpne til å prøve diverse behandling for å se om det gjør susen.

de aller fleste endokrinologer er på sykehusavdelinger, og de kan ha en anne utdannelse ettte det jeg har hørt, det kan være leger under utdannelse også, men det er avdelingen som teller. Uansett så sysler endokrinologer mest med diabetes, og ang. stoffskifte så ser de bare på tall. Har ikke hørt om noe annet.

De som ikke ser bare på tall kan være indremedisnere og balderklinikken og Oftebro som jo ikke er endokrinolog. Og så fins det noen andre mer alternative leger som ikke ser på tall goså, det er noen her som har prøvd noen men jeg overlater til dem å poste mld eller svar til deg.

nora