Viser søkeresultater 1 til 10 av 354
Threaded View
-
05-08-10, 10:12 #11
Sv: Hele behandlingen har vært et eneste stort eksperiment, føles det som
Du tenker ikke bare prøve pregnenolone da? I denne tråden beskriver Anisa hvordan pregnenolone kan være gunstig førstevalg. Jeg har tro på dette. problemene mine med vekt og håravfall startet med dhea. Gikk over til 7-keto, men merket ingen forskjell, det ble faktisk litt verre. Nå kan det tenkes at det tar lang tid før det går ut av kroppen, men jeg har rotet det litt til med for mye hormoner på en gang, så nå skal jeg gå ned på 7-keto og øke pregnenolone. vil forsøke å prøve hvordan det går uten 7-keto (på sikt). har jo blitt i mye bedre form, og er redd for at den skal bli verre igjen når jeg går ned på 7-keto, men nå prøver jeg. Den enkleste er ofte det beste, er jo et slagord. Jeg tror at det kan ha blitt for mye på en gang for meg, og jeg føler jeg må rydde opp i ting. Men er usikker som bare det
Lignende tråder
-
Hashimotos og Erfa Thyroid
Av Freya i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 10Siste melding: 19-10-11, 11:36 -
Jeg har sat mig for at jeg vil i behandling med Armour Thyroid.
Av arenys i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 15Siste melding: 21-03-11, 16:59 -
Info til lege om behandling av Hashimotos?
Av Rufus i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 2Siste melding: 09-11-10, 17:47 -
Info til lege om behandling av Hashimotos?
Av Rufus i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 2Siste melding: 09-11-10, 17:47 -
Erfa Thyroid/Hydrokortison i Danmark
Av Gekko i forumet "Naturlig" Thyroid til danskereSvar: 3Siste melding: 15-04-10, 22:09

Svar med sitat

Bokmerker