Viser søkeresultater 1 til 5 av 5
Hybrid View
-
22-07-11, 17:11 #1
Sv: ja, ja, da har jeg vært hos fastlegen :(
godt med litt "fra den andre siden ögså"
kanskje jeg ikke er dårlig, bare lat og energiløs, he, he, ho der legen ass.... hva ellers skulle alle symtomene mine skyldes.... innbildt?! ble veldig skuffet over henne alså, hadde liksom håpet at hun i allefall ville høre og lese det jeg hadde å si.
Også skal ho liksom begynne å sette tvil ved om jeg i det hele tatt er syk?!!! tok kaka synes jeg
Jeg merker jo at jeg er noe bedre med levaxin, så noe har jo skjedd...... jeg fryser ikke så ille som før, kommer oftere på do, og noen dager føler jeg overskudd, men langt fra alle!
klarer å true meg lettere til å gjøre ting he, he
Men dette er jo langt fra optimalt, og hvorfor MÅ jeg absolutt prøve ut levaxin et år? (= vente 1 år med å leve igjen)
så jeg er jo blitt noe bedre
(må jo se det positive i det, trenger ikke en lur hver dag lenger ;P)
synes serr at noen med god erfaring, vilje og kometanse burde røre litt opp i den norske legeforeningen.... tenk hvor mange av oss som er skade lidende pga deres inkompetanse, helt sjukt......... hva kan man gjøre???!?
Masse lykke til alle dere over her også! håper dere får den forståelsen som dere fortjener og ikke bli møtt av sånne retarde leger (som alt for mange er) som min!, dog ikke min lenge til
men er det ikke et sånn senter i oslo som er spesialister på stoffskifte eller no? noen som vet hva det heter, evt vært der?
tusen takk for støtten jenter, og opplysning! vet ikke hva det hadde blitt av meg hvis jeg ikke hadde funnet dette forumet jeg assa, er sjeleglad for det!
• Det mest sannsynlig er stoffskifte det er noe i veien med.
• Har fått en ny vår etter oppstartmed ERFA
Lignende tråder
-
Brevet som jeg sendte til fastlegen to uker før konsultasjonen
Av Elbeth i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 4Siste melding: 12-07-11, 22:26 -
Fastlegen mener jeg er overdosert
Av sisi i forumet Hos legenSvar: 18Siste melding: 02-06-10, 10:37 -
Erfa Thyroid fra fastlegen
Av BeritM i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 11Siste melding: 25-04-10, 08:38 -
til fastlegen i morgen
Av mokki i forumet Hos legenSvar: 6Siste melding: 14-06-06, 11:37 -
Får ikke hjelp av fastlegen
Av i forumet Hos legenSvar: 2Siste melding: 08-04-05, 16:33

Svar med sitat
Bokmerker