Viser søkeresultater 1 til 10 av 78
Threaded View
-
21-07-11, 08:59 #5
Sv: Hej allesammen
Hej igen

Takker begge for jeres svar! Kevlin, du inspirerede mig også lige til at forsøge med Erfa til natten
Så er der allerede bud efter jeres ekspertise igen! I går aftes tog jeg min Erfa dosis (180mg) inden sengetid. Havde det ok da jeg vågnede i morges, dog alimindelig træthed(kon sent i seng, da jeg havde gæster). Havde en ro indeni da jeg gik ned af trappen fra soveværelset... Da jeg kommer til køkkenet tager jeg min hydrokortison(10 mg), allerede et par minutter efter fik jeg kraftig hjertebanken, let rysten på hænder og uro indeni
Nu tænker jeg: Enten er hydrokortison dose for høj(tror jeg ikke) Eller også er det min Erfa dose der er for høj og pludselig "virker" når hydrkortison indtages???
Bonusinfo: Jeg har, på eget initiativ, inspireret af forummet her, fået 3 tarmskylninger. Jeg har i mange år haft problemer med maven grundet svamp og cøliaki, så jeg tænkte at det kunne hjælpe på optagelsen? Jeg har ikke sat Erfa dosis ned siden tarmskylningerne, så måske det er for høj dosis der forårsager hjertebanken og uro. Har det også meget varmt det meste af tiden(og har ellers altid været en frossenpind)
Det var måske en lidt forvirrende smøre... Håber i kan finde rundt i det
Hej fra mig
Jeg fik konstateret for lavt stofskifte for snart 3 år siden. Har været på Amour- nu Erfa i lidt over 2 år.
Lignende tråder
-
Lavt stofskifte sandsynligvis efter behandlig af for højt stofskifte
Av Babe i forumet Lavt Stoffskifte etter GravesSvar: 89Siste melding: 06-11-11, 22:27 -
Påvist autoimmunn hypotyreose da jeg ble gravid for snart 3 år siden
Av mammantileir i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 93Siste melding: 20-03-10, 09:03 -
Lavt stoffskifte siden 2003
Av Anee i forumet Lavt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 02-11-09, 09:01 -
Jeg fik konstateret lavt stofskifte for ca 4 uger siden
Av Karen M i forumet Lavt stoffskifteSvar: 13Siste melding: 17-01-09, 21:08 -
snart lavt stoffskifte
Av tone i forumet Graves sykdomSvar: 1Siste melding: 26-08-05, 15:31

Svar med sitat
Bokmerker