Nå har jeg vært hos DS på Heggeli Helhetsmedisin. Han spurte mye om både tidligere og nåværende helseproblemer. Han var opptatt av at jeg for endel år siden hadde mye infeksjoner med påfølgende penicilinkurer. Videre at jeg helt siden barneårene har hatt magetrøbbel med mye luft i tarmene. Han spurte om kosten, dårlig regulert stoffskifte, symptomer på svake binyrer og at jeg er behandlet for brystkreft. Det er mange knagger å henge det på, tror jeg at han sa. Angrer på at jeg ikke noterte stikkord underveis i samtalen. Vel, jeg fikk utstyr til avføringsprøve, henvisning til mange blodprøver + urinprøve for å måle kortisol. Det var helt underlig å ha en normal samtale med en lege. Opplevde absolutt at han var på mitt parti! Anbefales!

Vigdis: jeg gjorde et forsøk på å få målt kortisol i spyttprøve hos fastlegen,- men det var vanskelig å få ordnet.

Formen er ikke på topp, men prøver å gjøre det beste ut av situasjonen, noe som ofte er veldig krevende. Bruker mest energi på å holde motet oppe.

Er spent på tilbakemeldingen fra han.