Viser søkeresultater 1 til 10 av 14
Tråd: En "lat" datter
Threaded View
-
11-07-11, 22:40 #12
Sv: Hjelp!!
Hei kira07
Jeg tror det beste for dere begge er å bli undersøkt, og IKKE slå deg til ro selv om prøvene skulle vise at de er "normale". Legen må SE personen med alle sine symptom, ikke KUN et prøveresultat.
Boka "Hypothyroidism Type 2: The Epidemic" av dr. Mark Starr forklarer hvorfor blodprøver ikke gir svar på om du har hypotyreose. Hypotyreose type 2 vises IKKE i en blodprøve.
Det er symptomer som gir indikasjoner og er de viktigste funn. Hypotyreose type 2 er dessuten arvelig så det er godt mulig dere begge har sykdommen.
Jeg er overbevist om at min datter på 26 år, også har hypotyreose. Hun har flere av symptomene til din datter. Dessuten har begge vi - hennes foreldre sykdommen, så dette burde ihvertfall være en indikasjon for fastlegen om å stille diagnosen.
Jeg har gitt min fastlege boka. Den er å få kjøpt på www.capris.no og koster 112 kr.
LYKKE TIL!
ElbethJeg har nylig fått legen min til å søke om Thyroid fra Erfa på registreringsfritak
Vi er alle mer eller mindre avvik fra normen.
Lignende tråder
-
Verdiene til min datter på 11 år
Av Kevlin i forumet Stoffskiftesykdommer hos barnSvar: 7Siste melding: 02-05-12, 15:23 -
datter med symptomer på stoffskifteproblemer
Av Marie i forumet Stoffskiftesykdommer hos barnSvar: 20Siste melding: 03-06-10, 17:41 -
Verdiene til min datter på 11 år
Av Kevlin i forumet Stoffskiftesykdommer hos barnSvar: 4Siste melding: 31-12-09, 11:49 -
Min datter holder på å utvikle hypothyreose
Av gismo i forumet Stoffskiftesykdommer hos barnSvar: 46Siste melding: 08-01-08, 14:35 -
Datter med nedadgående stoffskifte
Av brits i forumet Stoffskiftesykdommer hos barnSvar: 12Siste melding: 03-08-06, 23:16

Svar med sitat
Bokmerker