Viser søkeresultater 1 til 10 av 98
Threaded View
-
17-09-07, 21:06 #11
Har selv type 2 iflg Dr. Oftebro. Har siden begynnelsen av 90 tallet fått testet stoffskifte men alltid fått beskjed om at det var fint. Så jeg har etterhvert slått meg til ro med at jeg rett og slett er født lat.
Etter å ha blitt satt på 3 x 25 mg levaxin og 3x5 mg liothyrionin så har jeg fått et nytt liv. Bokstavelig talt. Nå kan jeg klare meg med 7-8 timer søvn, våkner for første gang på leeeenge av meg selv tidlig og føler meg utvilt. Energien er MYE bedre, men har fortsatt endel å gå på.
Nå er jeg heldig ifølge Oftebro som har utslag på tras slik at dette ennå mer beviser at jeg har antistoff mot thyroksinet.
Så selv om det koster flesk å gå til han har han faktisk "reddet" meg i forhold til å orke å aktivisere datteren min på 2.5 år.
Bare så alt for synd at legestanden og tydeligvis også den så kalte foreningen som skal ta vare på stoffskiftepasienter har denne holdningen. Det er jo ikke vits å høre på hva pasienter mener og har erfart.
Lignende tråder
-
TSH diskusjon (eng.)
Av Mod i forumet Troen på TSH sin ufeilbarlighetSvar: 0Siste melding: 31-08-13, 16:56 -
Diskusjon NTF vs Mat&Helse
Av minnie i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 96Siste melding: 23-09-12, 16:22 -
Diskusjon med fastlege-vikar
Av Nettverk i forumet Lavt stoffskifteSvar: 1Siste melding: 10-10-11, 19:55 -
diskusjon om britney spears og hypo eller bipolar
Av nora i forumet Diverse relatert til helse og sykdomSvar: 20Siste melding: 11-02-08, 23:17 -
diskusjon om britney spears og hypo eller bipolar
Av nora i forumet Emner startet av NoraSvar: 20Siste melding: 11-02-08, 23:17

Svar med sitat

Bokmerker