Viser søkeresultater 1 til 10 av 98
Threaded View
-
16-09-07, 14:20 #11
Jeg tror foreningen er klar over det økende behovet for å sette det på dagorden. Jeg tror gjerne det er litt av grunnen til at Omdal er gått inn i fagligråd (bare gjetter). Jeg er enig med deg i at det er kjempe viktig å fjerne stempelet "alternativmedisin" på Armour osv.. Det er kun vanvittig at de forholder seg på det viset. Jeg synes jo selv at om noe kan føre til at folk blir bedre så skal det tas i bruk. Men, legestanden er jo slik den er. Det viser jo også historien til Hegge klart og tydelig. Jeg kan logisk skjønne at de er forsiktige selv om det ikke er min måte. Jeg tror vi er like i det n'Finn at vi synes kamp er en god måte å løse samfunsproblemer på. Stå på barrikadene ;) Men om det er lurt med en slik erke konservativ bransje som leger er jeg faktisk litt i tvil om. Kan ikke det ødelegge for oss like mye som det gavner?
Vi skal ikke glemme at maaange lever et veldig bra liv på Levaxin. Det er fort gjort når en kun treffer folk som ikke blir bedre. Foreningen må også balansere det der. ikke lett tror nå jeg. Jeg vil heller brøle og få action ;)Hilsen Anne Ma
Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.
Lignende tråder
-
TSH diskusjon (eng.)
Av Mod i forumet Troen på TSH sin ufeilbarlighetSvar: 0Siste melding: 31-08-13, 16:56 -
Diskusjon NTF vs Mat&Helse
Av minnie i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 96Siste melding: 23-09-12, 16:22 -
Diskusjon med fastlege-vikar
Av Nettverk i forumet Lavt stoffskifteSvar: 1Siste melding: 10-10-11, 19:55 -
diskusjon om britney spears og hypo eller bipolar
Av nora i forumet Diverse relatert til helse og sykdomSvar: 20Siste melding: 11-02-08, 23:17 -
diskusjon om britney spears og hypo eller bipolar
Av nora i forumet Emner startet av NoraSvar: 20Siste melding: 11-02-08, 23:17

Svar med sitat

Bokmerker