Viser søkeresultater 1 til 10 av 23
Hybrid View
-
13-12-07, 00:38 #1
Dersom dette medfører riktighet så er det jo dypt sjokkerende.
Nå får vi vente å se om Bente kommer på banen her (som representant for foreningen), slik at vi får hørt to sider av saken før vi begynner å konkludere.
Og kommer det ikke noe svar, ja så var det vel noe med at den som tier, den samtykker?
Lignende tråder
-
Norsk Thyreoideaforbund og TSH
Av BenteB i forumet Stoffskifteforbundet (STOFO)Svar: 33Siste melding: 17-09-10, 10:27 -
Medisinsk norsk-engelsk-norsk ordbok
Av Sonja Midtlien i forumet BiblioteketSvar: 0Siste melding: 16-02-09, 20:51 -
Norsk Thyroideaforbund og BTF
Av Hansen i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 22Siste melding: 18-12-07, 20:19 -
Norsk litteratur om FT4 og FT3
Av marge i forumet Thyreoidea-hormonerSvar: 3Siste melding: 22-03-07, 11:22 -
Hvilke erfaringer har dere med Norsk Thyroideaforbund?
Av Stina i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 11Siste melding: 02-06-06, 19:38


Svar med sitat

Bokmerker