Dersom dette medfører riktighet så er det jo dypt sjokkerende.
Nå får vi vente å se om Bente kommer på banen her (som representant for foreningen), slik at vi får hørt to sider av saken før vi begynner å konkludere.
Og kommer det ikke noe svar, ja så var det vel noe med at den som tier, den samtykker?