Viser søkeresultater 1 til 10 av 16
Threaded View
-
03-06-08, 12:12 #13
Det var lenge siden Bente Bakke - og jeg har da virkelig ikke nevnt dere med et ord siden sist du valgte å gå av banen ?
Må be Bente Bakke om å henvise til hva hun mener jeg refererer til. Jeg forstår ikke så mye av hva hun mener dette innlegget skal gavne vår sak.
Hvilken lenke ?
Ordet "likemenn" eller "likemannsarbeide" er ikke ord som NKF eller andre har monopol på å bruke, eller har mandat til å definere.
De kan brukes av alle innbyggere i riket uten å spørre om lov til det.
Også på Sonjas Forum.
Jeg har kritisert NTF for at de ikke har en eneste selvstendig tanke i hodet - og at jeg synes deres måte å tenke på bygger på kortversjoner leger har gitt dem.
Jeg har kritisert NTF for at de ikke står på sine medlemmers side når de skal, og heller velger et tvilsomt samarbeide med behandlersiden.
Er det en forening for pasienter eller for behandlere ?
Ã… skryte av Euthyrox synes jeg er å slå blår i øynene på pasientene de skal repressentere. Det er jo keiserens nye klær i egen person og foreningen burde ha mot til å si det !• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
Lignende tråder
-
Jeg har fra den dagen hun ble født mast om at hun kan ha den samme sykdommen som meg
Av piaogmarte i forumet Stoffskiftesykdommer hos barnSvar: 2Siste melding: 05-11-11, 23:17 -
Du Skal Være Tro
Av Hansen i forumet Diverse relatert til helse og sykdomSvar: 2Siste melding: 16-07-10, 17:09 -
Skal vi engasjere oss...?
Av pling i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 35Siste melding: 05-04-07, 21:04 -
Jeg skal på skole
Av skaye i forumet Sykdomsutgifter, arbeid, trygd, NAV, sosialhjelp etc.Svar: 5Siste melding: 10-03-07, 11:39

Svar med sitat

Bokmerker