Viser søkeresultater 1 til 10 av 34
Hybrid View
-
05-02-08, 19:27 #1
jeg er nettopp i det dilemmaet som Bente Bakke her beskriver. Jeg har en TSH verdi på 0.04 (0,20-4,0) og legen min vil ikke øke min levaxindose pga dette selvom min S-Ft4 er kun 13,1. Jeg har begynt nå med liotyronin i tillegg. Hva nå videre? Blir mitt dilemma da å ha en nogenlunde livskvalitet nå og så få demens og osteporose senere? Kalsiumverdiene mine er også synkende. Hva kan jeg i tillegg gjøre for å unngå osteporose senere? Jeg blir mer og mer forvirret av dette jeg.
Gitte
Lignende tråder
-
Norsk Thyreoideaforbund og TSH
Av BenteB i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 33Siste melding: 17-09-10, 10:27 -
Norsk Thyreoideaforbund..........
Av Jeanette Ws. i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 9Siste melding: 15-06-10, 10:27 -
Norsk Thyreoideaforbund og Armour
Av BenteB i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 50Siste melding: 18-12-07, 23:25 -
Informasjon om Norsk Thyreoideaforbund
Av BenteB i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 31Siste melding: 11-10-07, 20:22

Svar med sitat

Bokmerker