Viser søkeresultater 1 til 10 av 34
Threaded View
-
05-02-08, 18:24 #9
Meget uheldig gunnda. Og det bør jo være en primæroppgave for behandlerene og se mennesket !
Min agenda er forsåvidt at jeg synes ikke foreningen heller tar denne oppgaven særlig høytidlig.
Som pasientforening altså.
Jeg - savner iallfall en havn - en trygg havn der en kan være brennsikker på at det ikke lefles med noe bak din rygg og at DU sikker på at dine spesielle interesser og særegenheter tas vare på og forsvares med de nebb og klør som er nødvendige.
En skal ikke i møte med foreningen få høre at vi har snakket med legen din - og vi er enig med denne !
Vi skal slippe å få sitater sitater slengt i trynet fra behandlere foreningen har kontakt med. Da må i tilfelle disse stå 100% på medlemmet side.
- mener jeg, men så er jeg pinadø ikke lett å tilfredsstille heller, det skal sies.
Men noe inærheten hadde vært godtagbart da.• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
Lignende tråder
-
Norsk Thyreoideaforbund og TSH
Av BenteB i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 33Siste melding: 17-09-10, 10:27 -
Norsk Thyreoideaforbund..........
Av Jeanette Ws. i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 9Siste melding: 15-06-10, 10:27 -
Norsk Thyreoideaforbund og Armour
Av BenteB i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 50Siste melding: 18-12-07, 23:25 -
Informasjon om Norsk Thyreoideaforbund
Av BenteB i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 31Siste melding: 11-10-07, 20:22

Svar med sitat

Bokmerker