Viser søkeresultater 1 til 10 av 110
Tråd: Så fik mor Erfa'en
Threaded View
-
11-06-11, 21:03 #29
Sv: Så fik mor Erfa'en
De har intet tilfælles undtagen ordet"syre". Men det er citron også, eller lage til agurkesalat, eller mælkesyre i yoghurt eller creme fraiche osv. osv. Desuden er aminoSYREr jo proteinstoffer, Nielsigne. Ikke en syre, som vi forstår det i hverdagen.
Astma? 3% formodedes at... men hele linket øser af, at intet kan verificeres 100%. Tværtimod vil jeg sige mht. til NAC, der jo reparerer og gendanner ikke kun levervævet men også reparerer skader på lunger og bronchierne.
Hvis du er i tvivl om effekten på leveren - vil jeg lige spørge: Ved du at paracetamolforgiftning er i virkeligheden en total og pinefuld leversvigt. Hvis man ikke starter behandlingen med NAC i tide dvs. tidligt - kan denne lever ikke reddes og skaderne er så omfattende, at selv transplantation af lever kan ikke redde den forgiftede. Så hvis der er noget i denne verden, der kan reparere en lever, er det NAC.
Hvis din mor kan tåle op til flere høj-protein fødevarer, herunder ricotta, hytteost, yoghurt, svinekød, kylling, kalkun, and, hvedekim, Granola, havregryn - kan hun også tåle NAC. Alle kan tåle NAC.
Må jeg spørge, hvad din mor ellers får af medicin?• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Så fik jeg Erfa'en
Av Nielsigne i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 77Siste melding: 19-10-13, 01:52 -
Bestilling av Erfa Thyroid direkte fra Erfa i Canada
Av Siven i forumet Mangel på Thyroid-medisinerSvar: 16Siste melding: 04-06-13, 18:11 -
Bytte 125 mg ERFA med 60 mg?
Av Vilje i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 2Siste melding: 29-04-10, 23:40

Svar med sitat

Bokmerker