Viser søkeresultater 1 til 10 av 31
Tråd: Blodprøver og noen spm
Threaded View
-
27-05-11, 22:12 #22
Sv: Blodprøver og noen spm
Tak Eirin
Håber du er startet på blommerne. 
Øv altså! Desværre er frie aminosyrer ikke i handel i Danmark, så det bliver ikke ad den vej du får den. I Sverige derimod er en anden sag og det svenske pulver (eller den fra Vitaviva) er ganske tilforladelige mht. prisen. Danmark nævnte jeg kun i forbindelse med de "tomme kapsler" (at fylde DLPA-pulveret på).
De 3 æggeblommer om dagen vil give dig en lødig blanding af aminosyrer og andre nutrienter, som en værdifuld berigelse af kostholdet. Meget vigtigt for dem med plagsom kronisk sygdom. Nærmest lige så vigtigt som medicin, hvis ikke vigtigere, bare de ikke bliver alt for overophedede under tilberedningen.
DLPA derimod er en helt anden og autonom sag, hvor du selv forventes at udvikle dit eget program til smertekontrol. Først opstart som standard (som beskrevet) og dernæst skal udvikles et helt eget "program", hvor du tester dig frem til - om det er nok med DLPA i op til 7 dage hver måned, eller op til 14 dage hver 1½ måned. Den slags ved jeg du er meget dygtig til. Og jeg ved også, at du ikke kvitter i utide, hvilket her er meget vigtigt, hvis man skal skaffe sig brugbare erfaringer.
Det værste der kan ske er, at man hører til den "resistente" gruppe, men den slags skal man ikke tage på forskud. Det nytter, i hvert fald ikke.
Det ville være dejligt.
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Mine resultater på blodprøver... Noen tips? :)
Av MaudAngelica i forumet BlodprøverSvar: 21Siste melding: 22-05-09, 11:12 -
Blodprøver for en kollega- kan noen hjelpe med å tolke?
Av Marina73 i forumet BlodprøverSvar: 6Siste melding: 22-06-08, 21:37 -
Div blodprøver, kan noen tolke sammen med meg?
Av trude.lutt i forumet BlodprøverSvar: 3Siste melding: 15-06-08, 18:54 -
jepp - jeg er hyper! - + noen flere blodprøver...
Av Lissa i forumet Høyt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 21-05-07, 09:04

Svar med sitat

Bokmerker