Takk Anisa

Jeg har så mye symptomer om dagen at jeg føler meg utrygg på det meste. Prøver finne årsaker. Hva kan skyldes ditt og hva kan skyldes datt. Skyldes alt kroppen viser frem av symptomer påbegynt overgangsalder (legens teori), for høyt dosert, for lavt dosert, noe jeg ikke burde spise som jeg spiser, noe jeg burde spise mer av, tilskudd jeg burde ta, tilskudd jeg ikke har godt av som jeg dermed ikke burde ta, noe jeg kan ta som fjerner alle muskelsmerter uten for mye bivirkninger (ikke funnet noen som fungerer) etcetc. Det går trill rundt her for tiden. Jeg er så sliten....

Det eneste jeg vet med sikkerhet er at jeg var litt høy for en tid tilbake og jeg reduserte dose i håp om at alle disse muskelraritetene (nevnt i annet innlegg) skulle opphøre. Jeg vet at overgangsalderen er her (påbegynt).

Tran tilsatt E , E-vitamintilskudd og min "nye" favorittsjokolade (dvs gammel favoritt, men "oppdaget" på ny for en tid tilbake) og skvetten med sjokolademelk jeg drikker daglig for å få i meg litt kalsium er soyatilskuddene mine i hverdagen. Alt er merket med soyalecitin, er det derivat/bønner? E-vitamintilskuddet startet jeg med pga muskelplagene. Og de plagene har ikke endret seg til det bedre. Noen dager er fryktelige. De fleste svært smertefulle.

Jeg vet du ikke kan svare meg på hva som skyldes hva og at rådet du har gitt om å vurdere selv er godt. Hadde jeg bare ikke følt at jeg famlet i blinde Anisa. Men takk for at du bryr deg om....Og takk for at du deler med deg av din kunnskap