Viser søkeresultater 1 til 10 av 39
Hybrid View
-
28-06-07, 14:45 #1
Tusen takk for svar, n'fin og baremei
Har vært uten nett en stund!!
Nå har jeg vært hos legen og jeg fortsetter med Armour en stund til. Nå tar jeg 2,5 grain armour sammen med 50 mg Levaxin - formen er ganske grei, har endel hjerteklapp og litt høy puls til tider. Våkner mye om natten og har vanskelig for å sovne igjen (men nå er jeg trøtt og kunne nok sovnet på flekken) også er jeg veldig "sliten" i kroppen. Tenkte jeg skulle holde ut en uke til for å se om overdosesyptomene gir seg etterhvert, ellers så må jeg nok gå litt ned på armour-dosen en stund (det kan være "rester" av litt forhøyet T3 ved siste måling forrige uke).
Som du skriver baremei, så må jeg nok bare gi det tid, men jeg trodde aldri at jeg skulle bli så dårlig - og at det skulle ta så lang tid å komme seg opp igjen. Det var helt uaktuelt å ha det sånn som jeg hadde det i høst - med så mye smerter, o.l., men sånn som jeg har vært nå i våres er faktisk hakket værre!! Føler at dagene bare forsvinner uten at jeg orker eller makter å forholde meg til det.
Lignende tråder
-
Erfaring med kombinasjon av Erfa Thyroid og Levaxin??
Av knaskepott i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 12Siste melding: 21-01-11, 10:24 -
Jeg har brukt Levaxin siden våren 2004
Av Lisbeth i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 24Siste melding: 14-09-10, 16:57 -
Dosering av Armour og Levaxin i kombinasjon
Av RIGG i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 3Siste melding: 06-09-06, 21:42 -
kombinasjon levaxin og liothyronin
Av Anna i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 18Siste melding: 09-08-05, 12:30

Svar med sitat

Bokmerker