Viser søkeresultater 1 til 1 av 1
Threaded View
-
06-10-08, 10:00 #1
Har kunnet redusere kortisontilskuddet jeg tar etter jeg begynte med hydroklorid
En måte å teste om du har nok magesyre er visstnok ved å ta en halv teskje natron i et glass vann og drikke på fastende mage(eller godt utenfor måltid). Hvis du IKKE raper etterpå har du for LITE magesyre. Jeg vet dessverre ikke hvor mye vitenskapelig hold det er i denne testen altså.
En annen ikke-vitenskapelig test er å spise rødbeter. Hvis urinen er rød etterpå har du også for LITE magesyre.
Jeg elsker rødbeter og spiser dem i alle varianter. De har alltid farget urinen inntil jeg begynte med Betaine Hydrochloride tabletter til hvert måltid. Nå gir det ikke farge lenger. Så noe skjer i allefall.
Jeg har kunnet redusere kortisontilskuddet jeg tar etter jeg begynte med hydroklorid, antakeligvis pga bedre opptak, og blir fortere mett/spiser mindre. Jeg tror det er pga bedre næringsopptak.Har måttet finne ut det meste om sykdommen min sjøl.
Forsøker å finne formen etter kreftbehandling, og det går da framover om enn litt kronglete av og til.
Lignende tråder
-
Hvordan øke FT4 uten å redusere TSH
Av Riconibo i forumet Lavt stoffskifteSvar: 31Siste melding: 14-07-10, 11:16 -
Jeg begynte på Levaxin i mars i år.
Av grynet i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 142Siste melding: 01-10-08, 14:25 -
Hva var deres tsh på da dere begynte på levaxin?
Av gretal i forumet TSHSvar: 8Siste melding: 26-02-08, 04:12 -
Begynte mine sykdommer i hjernen?
Av Stina i forumet Lavt stoffskifteSvar: 19Siste melding: 14-09-07, 01:02

Svar med sitat

Bokmerker