Viser søkeresultater 1 til 10 av 11
Threaded View
-
11-05-11, 15:07 #1
Så ufattelig trøtt og sliten
Hei!
Jeg er ei jente på 28 år som fikk vite at jeg har høyt stoffskifte for drøy en måned siden. Det kom som et sjokk, men da fikk jeg forklaring på den tidvis høye pulsen og hjertebanken.
Idag har jeg vært på Fredrikstad sykehus og tatt røntgen av skjoldbruskjertelen. Den er lett forstørret og aktiv, som legen sa.
Om en uke skal jeg til spesialist på Moss s.hus og starte med medisiner.
Det værste med dette er at vi har prøvd i 1,5 år for et barn nr.2. Jeg la om kostholdet i fjor sommer (lavkarbo) og har siden den tid gått ned sakte 10 kilo. Jeg føler meg helt fantastisk, men legene mener at jeg har fått hjelp til vektnedgangen. Kan hende det, men jeg har ikke hatt økt apetitt og samtidig gått ned, jeg har jobbet for dette føler jeg!
Men så dette med planlegging av barn, nå må vi vel vente?
Eller kan jeg spørre spesialist om å få den andre typen som gravide kan bruke? Og hvis jeg skulle bli gravid mens jeg går på den neo-medisinen, vil barnet bli skadet kraftig? Jeg skal spørre hun om alt dette, men om noen av dere har noen erfaring om dette, hadde det vært flott. Gutten vår er 4,5 år
Jeg er livredd for alle bivirkningen jeg kan få av medisinen og etter 5 år med kroniske bekkensmerter, er jeg endelig frisk! Og så kommer dette! Jeg er også redd for å legge på meg alt igjen. Men hvis jeg fortsetter kostholdet og treningen, kan det kanskje gå bra?
Et langt brev dette her, men er som dere skjønner, ganske fortvilet. Men håper å finne mye god informasjon her hos dere
For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".
Lignende tråder
-
Nå optimalt behandlet med Levaxin, men blir likevel litt for mye trøtt på dagen
Av minnie i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 27Siste melding: 09-05-08, 08:39 -
Jeg er så trøtt og sliten... Noen gode råd til en sliten mamma?
Av kaja1970 i forumet Sosiale konsekvensene av stoffskiftesykdomSvar: 9Siste melding: 02-01-08, 17:54 -
så trøtt, så trøtt ..........
Av mammantileir i forumet Lavt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 11-09-07, 19:46 -
Trøtt å sliten
Av Shelley i forumet Lavt stoffskifteSvar: 6Siste melding: 02-08-07, 16:28 -
Er sååå trøtt...
Av Juliemor i forumet Lavt stoffskifteSvar: 7Siste melding: 12-01-07, 21:57

Svar med sitat

Bokmerker