Viser søkeresultater 1 til 7 av 7
Hybrid View
-
24-04-11, 19:27 #1
Sv: Hvor lang tid fra symptomer til diagnose?
Hei!
Jeg har nylig fått Graves og hadde tiltagende symptomer i en måned. Jeg hadde ikke klart å gå lenger enn det. Kroppen ristet tilslutt og jeg hadde hvilepuls på 120. På ca tre uker ble øynene større.
Jeg tror det er arvelig hos meg, vi tullet alltid med at faren min lignet på Marty Feldman.. (Han er død og fikk aldri noen diagnose).
Regner med at du får dempet det snart! Jeg begynner å føle meg bedre nå etter 6 uker. Skal begynne på Block & Replace om en uke.
Hilsen Gekko
-
24-04-11, 20:38 #2
Sv: Hvor lang tid fra symptomer til diagnose?
Min mor og min stefar fikk to sønner (-72 og -74).
I -77 ble det konstantert at begge hadde altfor lavt stoffskifte. Pga at spesielt min eldste halvbror på fem var sterkt preget av sykdommen var mine foreldre veldig skeptiske til å få et barn til. Men ønsket om å få en datter var stort og de forhørte seg ved sykehuset og hos spesialisten som behandlet halvbrødrene mine om det var tilfeldig at de hadde fått to barn med stoffskiftefeil (fra før hadde min mor meg + en eldre halvbror med annen far enn meg. Ingen av oss hadde feil med stoffskiftet, bare astma, allergi og psoriaris).
Svaret de fikk var at det var helt tilfeldig at de hadde fått to barn med stoffskifteproblem.
I -78 ble min lille halvsøster født og stoffskiftet hennes ble sjekket allerede på nyfødtavdelingen. Hun hadde også feil med stoffskiftet.
Legene endret da sin teori/forklaring til at når begge foreldrene bærer med seg genet for stoffskiftefeil (hvilket gen er det forresten), så er stoffskiftefeil meget arvelig. Har bare en av foreldrene dette skadede genet er sjansen svært liten for barn med stoffskifteproblem.
Aner ikke om dette er bare noe legene da trodde eller om det faktisk er hold i det.
Lignende tråder
-
Candida - hvor lang tid tar det å bli kvitt snyltesoppen?
Av Kevlin i forumet Kosttilskudd og naturlegemidlerSvar: 8Siste melding: 07-03-12, 10:29 -
Hvor lang tid har i været på hydrokortison?
Av Honeyhob i forumet HydrocortisonSvar: 24Siste melding: 07-03-11, 20:32 -
hvor lang tid tok det.....?
Av DALIA i forumet OperasjonssalenSvar: 3Siste melding: 15-06-08, 20:34 -
Prøveperiode - hvor lang tid før evnt resultater
Av Varla i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 15Siste melding: 22-10-07, 19:21 -
Hvor lang tid før medisinene hjelper?
Av pling i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 14Siste melding: 13-02-07, 15:20

Svar med sitat

Bokmerker