Viser søkeresultater 1 til 10 av 17
Threaded View
-
10-04-11, 10:10 #9
Sv: Blodprøvesvar
Hei Nielsigne,
Jeg aner ike hvorfor legen min mener det vil gå over av seg selv. Jeg tror han mener at når jeg blir bedre, så vil også stoffskiftet bedre seg.
Jeg spurte om alle mine symptomer og min sykdom, som startet for over to år siden, kan komme av nettopp lavt stoffskifte som årsak til sykdom. men det kan det vissst ikke komme av. Det er heller motsatt, at jeg har fått utslag på blodprøver pga annen sykdom, og ikke pga lavt stoffskifte. Hvis det hadde vært pga lavt stoffskifte, hadde vært utslag på prøver som er tatt av meg tidligere. ikke lett å forstå dette her
goitrogene matvarer...oi, jeg spiser masse brokkoli og annen mant som innerholder dette. Kanskje jeg skal holde meg unna slik mant en stund?For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".
Lignende tråder
-
Plager etter leppebiopsi
Av Puselille i forumet Lavt stoffskifteSvar: 10Siste melding: 05-10-10, 21:21 -
Ulike hjerterytmer!
Av gunnda i forumet Lavt stoffskifteSvar: 1Siste melding: 16-11-07, 20:56 -
Ulike typer thyroidproukter
Av Marianne i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 53Siste melding: 01-12-06, 16:34 -
Ang. kroppslige plager - som nedenfor
Av ung mor i forumet Sosiale konsekvensene av stoffskiftesykdomSvar: 1Siste melding: 07-04-05, 11:21

Svar med sitat

Bokmerker