Godt å høre at du har fått ting på plass og at det er stabilt Håper det fortsetter!!

Det er veldig viktig at du gir lyd fra deg, for det er mulig å ha det bra! Jeg har vel sånn sett vært en sviker i gode perioder

Men bare for å ha sagt det så har jeg hatt et strålende siste år og grunnen til at jeg er tilbake på forumet er at min datter stadig er under utredening for Hashimotos og så har jeg vært litt slapp selv siste ukene. Tror det er vitaminmangel igjen, må vel ha noen injeksjoner. Prøver på mandag igjen.

Jeg har jobbet fullt siste året, startet eget firma og forsøkt meg på Kilimanjaro, kom til 4700 m men da ble jeg høydesyk Klarer igjen å pleie familie og venner og har det egentlig strålende, det er rart å tenke på at jeg lå flatt ut for ca 1 1/2 år siden...

Så ikke glem det folkens, det er mulig Stå på!!

For meg er det naturlig thyroid og vitaminer som funker. Min dose er 210 mg thyroid og multivitaminer etc.

Det er viktig å ta ansvar for egen helse så langt man klarer, men man er selvfølgelig veldig avhengig av å finne en lege med vett! Det er tillegg utrolig mange ting jeg har lært og blitt obs på her i dette forumet så tusen takk alle som er her!

Lykke til alle sammen