Viser søkeresultater 1 til 2 av 2
    Gjest

Standard Ny her inne...

Hei! Jeg er ei jente på 27 år som bor sammen med gubben og datteren min på 4 år i Trondheim. Vi har forsøkt et år nå å få til nr. to uten resultater. Torsdagen ble jeg sendt til legen i taxi for jeg følte meg kjemperar. Hadde gått og kjent noe rart siden mandagen. Legen mente jeg var deprimert og sykmeldte meg. Han tok alikevel blodprøver av meg for å sjekke jernlager ol. da jeg sa at det ikke stemte at jeg plutselig våkna en morgen og var deprimert sånn helt uten forvarsler. Jeg fikk beskjed om å ringe ham på mandag for å få svar på prøvene. Da jeg ringte ham fikk jeg beskjed om at jeg hadde høyt stoffskifte og at han satte meg opp på en time senere i uka. Jeg har lest litt på internet om dette de siste dagene, men vet ikke hvor høye prøvene mine var eller hvilken type høyt stoffskifte jeg har. Håper jeg får en del svar i morgen på legetimen. Jeg har absolutt ikke tid til å være sånn nå. Vi reiser på ferie i begynnelsen av juli og jeg skal gifte meg i slutten av juli :P Gleder meg til å bli bedre kjent med dere her inne.

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Rogaland
    Alder
    54
    Meldinger
    2,689

Standard

Velkommen til gjengen!

Får håpe medisineringen vil stabiliserte deg raskt. Du har virkelig mye å gjøre i sommer skjønner jeg

Gleder meg til å bli kjent med deg også.
    Hilsen Anne Ma
    Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.

Lignende tråder

1. Hei dere her inne
    Av tussi i forumet Presentasjoner
    Svar: 3
    Siste melding: 01-11-06, 07:27

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •