Viser søkeresultater 1 til 10 av 30
Threaded View
-
01-04-11, 17:22 #26
Sv: Fjernet skjoldbruskkirtel 2009. Trætte binyrer. Savner min kirtel...
Hej Anisa

Ja, jeg er bange, men ikke for thyroid
Det er mere tanken om at skulle bryde med systemet...! Jeg har aldrig skulle forholde mig til mit helbred før på denne måde - og det forvirrer mig enormt, at jeg hele tiden får at vide, at mine symptomer er psykiske. JA, nogle af dem er klart, men dem kan jeg godt skelne fra de stofskifte/binyrerrelaterede.
Var ved min psykolog i dag. Fortalte om mine oplevelser hos endo og lægen. Psykologen sagde, at jeg kunne være ganske rolig - jeg var IKKE hypokonder!
Men jeg er usikker og føler, jeg har tærret for meget på min familie og mig selv i hele denne kamp . Så ja, jeg er vel bange for at tage ansvar for mig selv og mit helbred (ved ikke om det giver nogen mening
) Jeg har ALTID været den pæne autoritetstro lille pige, der gjorde, hvad der blev sagt, uanset hvad! Så thyroid er et mega oprør fra min side 
Ceven
Lignende tråder
-
Skjoldbruskkirtel - binyrer: en ubrydelig forbindelse
Av Anisa i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 22Siste melding: 24-06-15, 16:44 -
"Trætte" binyrer, binyretræthed, binyretretthet
Av Anisa i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 19Siste melding: 31-10-13, 15:21 -
Trætte binyrer og træning
Av Honeyhob i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 21Siste melding: 19-01-11, 05:58 -
Skjoldbruskkirtel - binyrer: en ubrydelig forbindelse
Av Anisa i forumet Stoffskifte-relaterte artikler og videoerSvar: 19Siste melding: 13-05-10, 17:28 -
Hypoglykemi. sliter med blodsukkerfall uten å ha diabetes
Av Knøttet i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 29-09-09, 21:32

Svar med sitat
Bokmerker