Sitat Opprinnelig skrevet av Siven Vis post
Hei Berit

Håper og tror at hun får videre utredning og prøvemedisinering nå!! Blir så sliten av å kjempe for å få hjelp..
Ja det håper vi alle her inne også!! Jeg får spesielt vondt inne i meg når så unge folk skal slite med dette. Som Anisa skriver, har din datter høyst sannsynlig gode og sterke binyrer ennå, hvilket er en kjempefordel når det gjelder å gå i gang med stoffskiftebehandling. Så jo tidligere man kommer i gang, dess bedre. Skjønner dog at du har vegret deg litt for å ta steget helt ut- man ønsker jo i det lengste at ting skal stabiliserer seg selv. Men det høres ut som det er riktig å gjøre det nå, i og med at din datter er såpass dårlig. Håper det går an at hun begynner rett på tyroid isåfall. Du har jo prøvd det selv og merker forskjellen.

Ellers har du rett i at det er slitsomt å være stoffskiftesyk og ha små barn. Heldigvis begynte jeg veldig raskt på tyroid så jeg ble i alle fall meg selv igjen, og kan være 100% til stede når jeg er med barna. Mitt største problem nå er generell slitenhet - binyrer- men det kommer seg forhåpentligvis med tiden, og med rett behandling.

Lykke til.