Viser søkeresultater 1 til 10 av 29
Threaded View
-
01-04-11, 10:35 #15
Sv: Tenåring som har fått Hashimotos
Kære Siven
Når lægen (gennem dig) har nu gode erfaringer med Thyroid og ellers respekterer dig og dine erfaringer, hvorfor så ikke lade alt dette komme din datter til gode og lade hende starte direkte på Thyroid? Da får hun alle de T-hormoner og calcitonin med, fra starten - og bliver sparet for at udvikle sideløbende hormonmangler senere... Hendes unge krop har i forvejen nok at slide med, med både pubertet, vokseværk og håndtering af antistoffer, til også at skulle kompensere for mangel på de hormoner, en pille Levaxin ikke indeholder. Desuden er din datter endnu så ung, at der er store chance for, at hendes binyrer fortsat er friske og dermed chancerne for, at hun ikke selv skal vente 15 år på en bedring er meget gode. Selv med min bedste vilje kan jeg ikke se, hvorfor i alverden skulle pigen nøjes med Levaxin i denne unge alder, hvor alle ressourcer er i forvejen anstrengte, når der er en organisk-korrekt alternativ til ensidig, syntetisk hormonerstatning.
Skal man slås, kan man lige så godt slås om det bedste alternativ.
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Hashimotos muskelsmerter
Av johanne72 i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 3Siste melding: 19-07-09, 04:25 -
Hashimotos muskelsmerter
Av johanne72 i forumet Muskler, ledd og knoglerSvar: 3Siste melding: 19-07-09, 04:25 -
Tenåring med lavt stoffskifte
Av gurimalla i forumet Stoffskiftesykdommer hos barnSvar: 5Siste melding: 14-10-07, 17:02 -
Noen spørsmål om tenåring med lavt stoffskifte
Av Villevall i forumet Stoffskiftesykdommer hos barnSvar: 9Siste melding: 12-09-07, 20:41

Svar med sitat

Bokmerker