Viser søkeresultater 1 til 10 av 29
Threaded View
-
31-03-11, 22:08 #12
Sv: Tenåring som har fått Hashimotos
Takk begge to for støtte

Gunnda; Jeg har akkurat samme mening, når TSH stiger og FT4 går nedover og antistoff øker, i tillegg til alle symptomene så er det på høy tid med behandling. Det er merkelig så liten sammenheng enkelte leger klarer å se!!!
Bettie; Jeg gir meg ikke nå, jeg er så sint
Det er helt utrolig egentlig, jeg har fortalt om familiehistorien vår også! Hun er nå fjerdegenerasjon med hashimotos!! I min mors familie er alle 6 søsken medisinert og noen har operert bort kjertelen, 3 damer og 3 menn. Av mine 4 søstre så er vi 3 som har fått diagnose og den siste er under utredning.
Jeg holder faktisk på å jobbe med et brev til legen nå som jeg skal levere i morgen slik at hun får tid til å sette seg inn i det. Håper det kan hjelpe!
Lignende tråder
-
Hashimotos muskelsmerter
Av johanne72 i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 3Siste melding: 19-07-09, 04:25 -
Hashimotos muskelsmerter
Av johanne72 i forumet Muskler, ledd og knoglerSvar: 3Siste melding: 19-07-09, 04:25 -
Tenåring med lavt stoffskifte
Av gurimalla i forumet Stoffskiftesykdommer hos barnSvar: 5Siste melding: 14-10-07, 17:02 -
Noen spørsmål om tenåring med lavt stoffskifte
Av Villevall i forumet Stoffskiftesykdommer hos barnSvar: 9Siste melding: 12-09-07, 20:41

Svar med sitat

Bokmerker