Viser søkeresultater 1 til 10 av 30

Threaded View

Medlem siden
    Feb 2010
    Sted
    Danmark
    Alder
    60
    Meldinger
    3,369

Standard Sv: Fjernet skjoldbruskkirtel 2009. Trætte binyrer. Savner min kirtel...

Sitat Opprinnelig skrevet av Ceven Vis post
    Og det værste var, at hun sad og læste op, hvad min fastlæge havde skrevet til dem; at jeg ikke kunne hjælpes videre i behandlingsforløbet før, jeg havde indset, at det ikke var stofskifterelateret. Hvad f...... bilder min fastlæge sig ind, hun har jo udstyret endoerne med forudindtagede meninger, så hun kan lade mig gå på lykkepiller (SSRI) og få ødelagt min hjerne! Ja, så bliver jeg måske nok mere medgørlig???
    Du må skifte fastlægen ud. Det der er jo et svigt uden lige. Det er også ulogisk - et paradoks, mener jeg - at have det syn på dig og så sende dig til endokrinolog. Og så fatter endo'en heller ingenting!! De er ikke dygtige nok nogen af dem. Sådan noget svineri

Sist endret av Nielsigne; 31-03-11 kl 13:57 Begrunnelse: præcisering

Lignende tråder

1. Skjoldbruskkirtel - binyrer: en ubrydelig forbindelse
    Av Anisa i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifte
    Svar: 22
    Siste melding: 24-06-15, 16:44
  2. "Trætte" binyrer, binyretræthed, binyretretthet
    Av Anisa i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifte
    Svar: 19
    Siste melding: 31-10-13, 15:21
  3. Trætte binyrer og træning
    Av Honeyhob i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifte
    Svar: 21
    Siste melding: 19-01-11, 05:58
  4. Skjoldbruskkirtel - binyrer: en ubrydelig forbindelse
    Av Anisa i forumet Stoffskifte-relaterte artikler og videoer
    Svar: 19
    Siste melding: 13-05-10, 17:28
  5. Hypoglykemi. sliter med blodsukkerfall uten å ha diabetes
    Av Knøttet i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifte
    Svar: 4
    Siste melding: 29-09-09, 21:32

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn