Viser søkeresultater 1 til 10 av 66
Threaded View
-
18-03-11, 14:24 #31
Sv: Får Armour i morgen - hjelp :)
Hei og takk for grundig svar

Jeg har nå vært hos legen, fikk en hastetime hos en annen lege (min hadde fri i dag). Hun kunne lite om Armour, men mente jeg burde gå fra 90mg Armour og til 60mg Armour+25mcg Levaxin. Det stemmer med mistanken min og hva som står i Balderklinikkens veiledning (som jeg viste henne etter forslaget hennes - teit, jeg vet, vil alltid "teste" legene litt for å se om jeg føler jeg kan stole på de)..
Ang anti-stoffer så ble det testet rett før jul da jeg følte meg dårlig. Ingen antistoffer på meg
Jeg har aldri fått målt jod i urin. Skal be om det på neste legetime på tirsdag.
Jeg er ufattelig sliten, føler for å gi opp.. Når jeg sier at stoffskiftet mitt hadde sunket drastisk så mener jeg FT4, ikke TSH. Gikk fra 17 til 12 på én måned. Legen jeg går til nå tester alltid T3. Du har rett i at jeg i det siste (før Lio og Armour) har hatt gode T3 verdier... Kanskje det er for høye verdier av T3 som gjør meg svimmel???
Stemmer i hvertfall med blodprøveresultatene i de periodene jeg har vært svimmel... Ok, nå hadde T3 sunket fra 6,0 til 4,5 etter jeg begynte på Armour, men jeg får jo i meg mer T3...
Denne uken har jeg hele tiden tenkt å kombinere Armour + Levaxin. Men skal ikke nekte for at du har et meget godt poeng mht at jeg omdanner T3 greit selv og dermed ikke trenger så mye T3 tilskudd.. Kanskje det er det som får meg til å føle meg så rar i hodet?
Da jeg ble sykemeldt før jul så mente legen at svimmelheten min kom av at jeg var overdosert på Levaxin. Da var FT4 22 og T3 5,4.. Men mistenker at vi da økte dosen for fort opp..
Svarene dine er gull verdt
Jeg føler meg så alene i dette, tvinger meg gjennom hver dag og er svimmel og rar.. Bortsett fra første uken på Armour så har det bare gått nedover med meg..
Skal lese linken om støtte til binyrene, jeg mener osgå det er bra å støtte de uansett.
Fines det folk som ikke fungerer med for mye T3 -tilskudd? At det blir for mye for de og dermed føler seg rare og svimle i hodet?
Lignende tråder
-
Hjelp! Dosering av Erfa overgang fra Armour
Av Siven i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 5Siste melding: 08-12-09, 15:59 -
Tomt for Armour, stressa nå. Hjelp!
Av b@mbi i forumet Mangel på Thyroid-medisinerSvar: 53Siste melding: 18-11-09, 21:00 -
Trenger hjelp til å overbevise legen i morgen
Av Ida Helene i forumet Lavt stoffskifte i grenselandSvar: 14Siste melding: 31-08-09, 11:12 -
Trenger litt hjelp ang. Armour??
Av Nett i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 17Siste melding: 22-02-07, 11:03 -
Hjelp til linker til Armour
Av Leya i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 6Siste melding: 22-05-05, 17:14

Svar med sitat

Bokmerker