Viser søkeresultater 1 til 10 av 16
Threaded View
-
17-03-11, 18:36 #6
Sv: Ingen er sikre på om jeg i det hele tatt har lavt stoffskifte
Anti-TPO er målt, og helt innenfor normalen. TRAS likedan.
Jeg skal få en utskrift av prøvene mine i morgen når jeg skal innom legen for blodprøve for TSH og Fritt T4.
Fant ut at jeg skulle prøve meg litt frem etter siste blodprøve siden verdiene var såpass høy som de var. Senket ukesdosen med 50 mikrogr for å prøve om det var bedre, men det fungerer ikke. Jeg er trøtt, sliten, kaldere inni meg, og tørrere hud. Definitivt ikke rett dose. Mulig jeg skal øke med 25 mikrogr for blodprøvene for å kjenne om det er bedre. Fastlegen min hører på meg, og han vet at jeg føler meg frem med doseringen.
For å kunne måle Anti-TPO og TRAS igjen må jeg bestille en time til legen. Jeg går på tabletter for å kunne sove, og de tablettene er allergitabletter (vallergan). For å kunne måle antistoffene må jeg holde meg unna antihistaminer i en uke, så må finne på noe lurt til da
Antistoffene har jeg kun målt en gang, det var 30.september i fjor. Ikke lenge siden det. Trur du de kan ha forandret seg mye på den korte tiden?
TSH og Fritt t4 er de to prøvene jeg har målt flere ganger i løpet av to år
Lignende tråder
-
Lavt Stoffskifte. Jeg har ingen kjertel, alt er operert bort.
Av marge i forumet Lavt stoffskifteSvar: 76Siste melding: 30-06-10, 13:19 -
I årevis med lavt stoffskifte uten å bli tatt på alvor
Av Mari i forumet Lavt stoffskifteSvar: 10Siste melding: 12-04-10, 10:20 -
Bilder jeg har tatt :)
Av Lilja i forumet Forum: Kos, kaos og humorSvar: 11Siste melding: 03-10-06, 20:59 -
TRENING- hva trener dere med/trener dere i det hele tatt
Av madonna i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 26Siste melding: 28-09-05, 21:34

Svar med sitat
Bokmerker