Viser søkeresultater 1 til 10 av 63

Hybrid View

Medlem siden
    May 2010
    Meldinger
    28

Standard Sv: Kreft. Hva kan jeg vente meg?

Tror mannen, dvs kirurgen har operert mange før meg.. Dette er jo hans spesialist felt...

Jeg skal bombe med spørsmål, og kreve oppfølging!!!! Ikke noe problem det, for som småbarns mor er ikke denne formen her helt gull!!!

Takk for svar!!! Og kampånd

Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Danmark
    Alder
    74
    Meldinger
    10,241

Standard Sv: Kreft. Hva kan jeg vente meg?

Sitat Opprinnelig skrevet av Miori Vis post
    Tror mannen, dvs kirurgen har operert mange før meg.. Dette er jo hans spesialist felt...
    Der er kun en legitim årsag til at røre ved biskjoldbruskkirtler og det er kræft. Men det ville du nok har fået at vide inden operationen? Ellers vil jeg anbefale at kræve kopi af hospitalsjournalen over hele dit case med kræft. Dette i tilfælde af, at det evt. skulle blive nødvendigt at indsende en klage med henblik på erstatning for behandlingsfejl senere. Forhør dig hos nogen uvildig om hvor lang er frist for en klage over behandling. I Danmark er det et år (så vidt jeg husker). Man kan aldrig vide hvad vil ske efterfølgende med dig, og det er bedst at være velorienteret på forhånd.
    Sitat Opprinnelig skrevet av Miori Vis post
    Og kampånd
    Med to små børn, der har brug for mor? Det manglede bare! Du må meget gerne låne lidt af min vrede, hvis du har brug for lidt mere kampånd selv.

Men lige nu er det lige så vigtigt at du får rette sammensætning af behandlingen for dit kalkstofskifte og her bør du ikke have en alt for stor tillid til, at lægerne kender til andet end at fylde patienterne med calciumcarbonat og og Rocaltrol. Stort set aner de ikke ret meget om hverken magnesium, B6 og K2, som alle netop samarbejder om at "skubbe" calciummet hvor det skal bruges....

Miacalcic® (Calcitonin)
    Calciumcitrat
    Magnesiumcitrat
    B6-vitamin (Pyridoxin)
    K2-vitamin (Menaquinone)

Den første skal du have recept på. De øvrige kan købes over nettet indenfor EU/EØS dvs. lovligt og sikkert også billigere end på norske (og danske) apoteker. Please.

Og lykke til på torsdag (i morgen?).
    • Tak for at du læste mit indlæg.
    • Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her

Lignende tråder

1. Multi knutestruma . Hva kan jeg vente meg etter operasjon?
    Av Minimax i forumet Operasjonssalen
    Svar: 25
    Siste melding: 14-06-12, 22:31
  2. Lavt stofskifte, men lægen syntes, vi skulle ”vente og se”
    Av Buskhult i forumet Lavt stoffskifte i grenseland
    Svar: 12
    Siste melding: 27-05-11, 09:45
  3. Lei av å vente... på HelseNorge!
    Av zeena i forumet Hos legen
    Svar: 8
    Siste melding: 12-04-07, 00:22
  4. Øke nå eller vente?
    Av marge i forumet Naturlig Thyroid medisiner
    Svar: 4
    Siste melding: 14-03-07, 12:14
  5. Bør jeg vente med Thyroxinbehandling?
    Av chris i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)
    Svar: 16
    Siste melding: 30-05-05, 13:37

Søkeord for denne tråden

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn