Viser søkeresultater 1 til 10 av 63
Threaded View
-
07-01-11, 20:45 #25
Kreft. Hva kan jeg vente meg?
Hei.
Ta kontakt med sykehuset. Du vil få time på sykehus til konsultasjon før operasjon. Der vil du få info om operasjonen. Du må regne med 5 dager på sykehus og en måneds sykemelding etterpå. Deretter må dere prøve dere litt frem med Levaxin-dosen, og du må regne med at du kan føle deg sliten ganske lenge.
Dersom det er spredning til lymfeknuter på halsen må du regne med en ny operasjon etter et par måneder for å fjerne disse. To operasjoner på kort tid er hardt for kroppen, og det kan ta tid før du er i form igjen. Så kommer radiojodbehandling et par måneder senere. Det beskrives ofte som at man er i form igjen rett etterpå, men det er etter denne behandlingen jeg har følt meg mest sliten. Det er nå en måned siden, og jeg er fortsatt ikke helt i form, men jobber fullt. Legene syr veldig pent nå; mitt arr er sydd fra innsiden, og vil bare etterlate en tynn, hvit strek etterhvert.
Operasjonene har ikke medført særlig smerte, men det er jo litt ekkelt med dren og sånn de første dagene etter operasjonene.
Lykke til!
Lignende tråder
-
Multi knutestruma . Hva kan jeg vente meg etter operasjon?
Av Minimax i forumet OperasjonssalenSvar: 25Siste melding: 14-06-12, 22:31 -
Lavt stofskifte, men lægen syntes, vi skulle ”vente og se”
Av Buskhult i forumet Lavt stoffskifte i grenselandSvar: 12Siste melding: 27-05-11, 09:45 -
Lei av å vente... på HelseNorge!
Av zeena i forumet Hos legenSvar: 8Siste melding: 12-04-07, 00:22 -
Øke nå eller vente?
Av marge i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 4Siste melding: 14-03-07, 12:14 -
Bør jeg vente med Thyroxinbehandling?
Av chris i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 16Siste melding: 30-05-05, 13:37

Svar med sitat

Bokmerker