Viser søkeresultater 11 til 16 av 16
Threaded View
-
14-03-11, 07:08 #10
Sv: Hvilken medisin, levaxin, liothyronin, erfa?
Hei Kristina
Vi er mange som har stolt på legens forsikring om at alt ble bra både etter operasjon og ved å ta levaxin. Jeg var en av dem. Og det ble ikke så bra, jeg fungerte både halvveis og kvartveis i mange år.
Mitt råd er å lese seg opp. I verste fall bytte fastlege. Dersom du vurderer å gå til andre leger, kan jeg varmt anbefale Heggeli helhetssenter i Oslo, en lege med initialene D S. Det koster litt, kanskje 20-30 000 første året. Men om du kan få helsa tilbake, er det kanskje verd det? Legene på Balder har litt forskjellig måte å behandle på, derfor kan det være en usikker vei som kanskje ikke gir deg det du trenger. Legen på Heggeli har stor kompetanse på hormoner. Vi er mange som har flere hormoner som vi har lave verdier på. Å få tilskudd av det du mangler kan gi deg livet tilbake.det å gå med en underbehandlet hypotyreose, som jeg vil si at du har gjort, i likhet med meg, kan gjøre mye skade mange steder i kroppen. derfor er det fint å få en lege som ser hele deg under ett. Det er lang ventetid, så om du vil gå dit, er det bare å kaste seg ut i det! Og ellers har Anisa mange gode råd!
Lykke til!• Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
• Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
• Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid
Lignende tråder
-
Dosering av Levaxin og Liothyronin
Av Marin Grense i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 4Siste melding: 13-04-08, 20:09 -
Født med Hypotyreose. Lav dose? Er Levaxin en bra medisin?
Av egfins i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 17Siste melding: 26-02-08, 18:19 -
har levaxin og liothyronin-kan jeg bli bedre med armour?
Av Tor i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 8Siste melding: 31-08-07, 19:26 -
Dosering Levaxin/Liothyronin
Av Bittebitt i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 1Siste melding: 22-06-07, 15:59 -
kombinasjon levaxin og liothyronin
Av Anna i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 18Siste melding: 09-08-05, 12:30

Svar med sitat

Bokmerker