Viser søkeresultater 1 til 10 av 62
Threaded View
-
30-10-07, 10:00 #35
Hej Lykke
Jeg synes du skal skifte læge Lykke. Især når du fortæller at du har været syg igennem flere år, med et alt for højt TSH uden at han har grebet ind.
Min læge accepterede at sætte mig i behandling selvom mit TSH lå lige på grænsen af hvad der var normalt. Nogle dage lå det over 4 andre dage på 3, 3 f.eks.. På et tidspunkt var TSH oppe på 10 (målt en aften jeg blev indlagt) og så gik han med til behandling.
Det skal siges at jeg i et par år har været til knyttet en endokrinologisk afdeling, med et TSH på 4-5 uden at man mente behandling var nødvendig....
Jeg har læst meget om det, bl.a. at man i Tyskland behandler når TSH er over 2, så jeg føler mig bekræftet i (også med hjælp fra Sonjas forum), at behandling er nødvendig.
Når jeg har gode dage føler jeg mig virkelig hjulpet af Eltroxin, men de dårlige dage er jeg parat til at opgive alt. Jeg har det værst om formiddagen, men oplever også som du, at det kan svinge fra time til time. Jeg kæmper stadig med at finde den rette dosis..
Jeg har det værst de dage hvor jeg sover tungt om natten, så går jeg i en døs hele dagen, og har svær kvalme og "brain-fog".
Kan ikke huske om jeg fik svaret på alle dine spørgsmål...
Men altså, jeg synes du skal skifte læge. Det er vigtigt at man føler sig respekteret og taget hånd om...
Mvh. GItte
Lignende tråder
-
Disease Mongering eller Klunseri i Sygdom
Av Anisa i forumet MedisinalindustriSvar: 9Siste melding: 10-04-12, 17:30 -
Thyreoidea-sygdom og psykisk helbred
Av Anisa i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 11Siste melding: 04-07-11, 10:45 -
Hypothyreose eller binyrene?
Av Anisa i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 3Siste melding: 14-11-09, 14:13 -
Hypothyreose og hjerte sygdom
Av Anisa i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 0Siste melding: 23-03-09, 14:38

Svar med sitat
Bokmerker