Viser søkeresultater 1 til 10 av 22
Tråd: Hvis man blir gravid
Threaded View
-
12-03-11, 08:08 #14
Sv: Hvis man blir gravid
Øge medicinen som andre har skrevet. Det dør man ikke af og hvis man mærker overdose-symptomer i 2-3 dage, reducere lidt ad gangen, til symptomerne forsvinder. Det vigtigste her er, at babyen får thyroxin nok de første 16 uger, da fra den 12. uge hvor fosteret begynder selv at danne thyroxin, går der et rum tid, til egen produktion er oppe på niveauet der er tilstrækkelig til videre udvikling. Jeg har før hørt om kvinder, der faktisk var opdoserede helt eller halvt gennem hele graviditeten og uden symptomer på overdosering. Heller ikke iflg. blodprøverne. Kos dig med din graviditet og vær ikke urolig.
Prøv om du kan aftale med lægen (alligevel) måling af thyreoidea-hormoner en gang om måneden og post resultater her, hvis du bliver urolig alligevel.• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Opplever da at til mer sliten jeg blir, så blir jeg overfølsom.
Av Tor i forumet Lavt stoffskifteSvar: 7Siste melding: 19-12-07, 16:00 -
Hvis man blir gravid.....
Av Linn i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 80Siste melding: 22-10-07, 18:32 -
Hvor raskt blir man bedre hvis Liothyroninen hjelper?
Av Dolphin i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 12Siste melding: 04-01-07, 13:23 -
Liothyronin
Av madonna i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 6Siste melding: 01-08-06, 07:28

Svar med sitat
Bokmerker