Viser søkeresultater 1 til 10 av 22
Tråd: Hvis man blir gravid
Threaded View
-
11-03-11, 19:33 #13
Sv: Hvis man blir gravid
Takk alle sammen, og det er ikke så lett å komme seg til en lege her i Egypt som har peiling og jeg kjenner ingen andre som har stoffskifteproblemer her heller.
Hadde jeg visst om en lege som kunne dette og graviditet hadde jeg allerede vært der men nå gjør jeg jo ikke det da. Kjenner bare til fødselslegen (som ikke er flink med stoffskiftet) Og øre, nese, hals spesialisten som ikke er fødselslege og har ikke med gravide å gjøre så det er der dillemmaet ligger.
Kan jo evnt gå til fødselslegen, ta blodprøver og prøve å tolke det selv (mest sannsynlig med hjelp fre dere:-)) Problemet da er at disse blodprøvene vil bli tatt på kvelden fordi det er da det er åpent.
So what to do... når det ikke er så lett å bare gå til legen, hehe:-DI'm sick and tired of always beeing sick and tired
Les mer: Fikk diagnosen lavt stoffskifte i februar 2008
Lignende tråder
-
Opplever da at til mer sliten jeg blir, så blir jeg overfølsom.
Av Tor i forumet Lavt stoffskifteSvar: 7Siste melding: 19-12-07, 16:00 -
Hvis man blir gravid.....
Av Linn i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 80Siste melding: 22-10-07, 18:32 -
Hvor raskt blir man bedre hvis Liothyroninen hjelper?
Av Dolphin i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 12Siste melding: 04-01-07, 13:23 -
Liothyronin
Av madonna i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 6Siste melding: 01-08-06, 07:28

Svar med sitat
Bokmerker